How to fix "cannot download" error on ps4


It was so simple
473 комментариев
Lucifer
I just paused the preparing to update part then resumed and it worked try that guys/girls
Thunderbuddy
Restarting my console is the first thing I do before I get on YouTube
LilOofDuck
If it doesn’t work try this: Click it and click it again and press start, it’ll tell you your software needs to be updates and that’s why it wasn’t working.
Dobre Fan
Tysmmmm it works i thought im never gonna Play fortnite season 7 everrrrr Thanksssssss!!!
Kermit The Supreme Frog
Did not work, not useful. 1 dislike
brandooooon5
Dude I was ready to start flipping furniture at my house. Thank you
Navi Tk
ITS WORKIng thanks thought i would never play season 7
Faten Itani
It's not working
Orange Lover
OMG IT WORK THE LIKE BUTTON WORKS THANKS DUUDE
WickedGG
It staright up worked bro i always have that problem and now i know how fix it thank you
Gary vlogs
Omg 3 hours left on fortnite. Fml
YT_ _Z00MER
Ur a legend bro I spent two days trying to find something that actually works thx ; )
Valentino gtv
Why doesn't it work i'm about to cry guys pls help me i'm trying to play spiderman 😥😥
Bristol and Jackson Outdoors
Omg dude it work I was in tears till I watched this thank so much
LizardEggnog Games
Thanks bro it’s worked 👍
Mo
Dats another like for u kid. Finally season 7 is working 🙏 thanks kid.
YÆT
It worked the dislike button worked
Corbin Smith
THANK YOU!!! i was so worried on what do!!! (it worked)
AlexEsskeetit2k8 1
Thx so much bro
Daniel Cox
Thanks bro this helped
Super Sayajiin Full Power Broly
lmao i was pre-loading jump force, thanks you earned a like and a sub
ItsYSG
Ali-A"omg I just deleted fortnite BATALROYAL"
Dududududdudududududud
ejsickass2x
Thank you cause I been struggling, I almost cried son
Castillo HD
You actual legend thanks
toubix 83
Thank you my friends
DarkCookieDj
Why so many dislikes all I really had to do was restart 😭 I dunno why I didnt think of that
lil cj
This video works so well for me
XDMUXXYUU OWO
thank you I need to see the updates cause theres a new revolver,that gonna come out in the future in season 7
Isg_ Cows
It worked thank you so much you are the only one
CQE_Splashman
Aye it all worked out, thanks man! You’re Jesus! I’ll play Fortnite with you if ya want.
S3adow
Yoooo it worked thank you soo much I liked and subbed
Jillian. Asmr
Omg thank you soooo much this helped a lot!!!!!! tysm!
Zad Abi Rached
I love you so much no homo
Ismael Cristobal
Thanks really helpful
Nicholas Ettinger
Thanks SO much! It fixed (;
Insta 17
Thanks bro really helped👍
DEVENDRA SINGH
Thx it worked and now I can start playing
Abhigyan Kaira
Thanks man. It talked me a lot . (By the way this tip comes in the not connecting screen detail :))
Dudu Fabian
it doesn't work, I did the same thing on my rdr2 data disc
Fay Bay
Thank u much love this helped a lot thanks again 🙏
Fire Laser
Dude u helped me out so much thank you man!!!
Hmmm K
Oh it worked ! Tysm
B3ST_ MUSTACH
Bro thank you so much my PS4 will update now
Itz_YourgirlChloe
UR THE BEST I HAD BEEN DEALING WITH THIS PROB FOR A WHILE THANK U SO MUCH 🤣🤣🤩😂😃
Jesal
I was wondering why i cant update bo4 it only takes 6gb and i had 51gb
Oh yeah yeah
Thank you so much u r the best I ceep trying and trying thank you bro
Bray Nando
Respect you play destiny
Anthony Vlogs
Thanks man it worked
Micah St. Cyr
Bruh, how am I so dumb
Jope yt
Thanks i am Happy now bekause you do this video
Crazen Eggs
Yo thanks so much I looked up 10 vids and they didn’t work except yours
Gamerroy 43
YESSS OMG THANK YOU SO MUCH I CAN FINALLY PLAY SPIDER-MAN
abwela
Disliked because you watch Ali-A
Tbon
Thank you so much it worked it was the season 7 update and I can’t miss that
Yt J52951
Thank you for helping me
Joe darcy
Nice and simple, right to the point, no fucking about, good video. Cheers bro
-Escape streams-
Thanks this really did not help me but I messed up and it apperntly works now
スワゼUchiha Swaze
Thanks bro so so much dude i wanted to play fortnite but I couldn’t
Music4Life
Nothing is working for meee
SIMPLE KID
Appreciate it
Ninja 2nd
I swear too god he is a legend
DSG Ziggy
Never clicked so fast
Demonic Expert
THANK YOU
Kristopher Calhoun
YESSSSS THANK YOU DUDE, LIFE SAVER. I WAS TRYING TO DOWNLOAD BO4
Nikko Toney
Mannn you just saved my PS4 life
Jodie Arnette
thank you so much it worked
Walid Harouki
It is not working for me :(
Daniel Velasco
Thank you smmmmm was having this happen to me for the season 7 update thought I would never play it
Penuts S
Oh damn it worked thanks g
1940 king21
It work for me thx
Daniel Oyakhire
Thanks bro!
Yujin dancing in the water
I felt desprate and deleted Red dead redemption 2 cauze i only have 500gb of space and nothing happend...then i checked my wifi connection...until i seek for some help............yes restarting works
SkullZ
I tried it but i didn’t work. Keeps saying corrupted data i have no idea why Like I really need help been trying since 5 pm till now its almost 2 am!!
Abby Lalalove
I restarted it and it didn't work😭😭
Pancake Loving Detective
I'm just tryna play jump force
Absolute canny
Who's here for fortnite season 7 update can't download
GG hellfire
Your a legend thx
Zythum Animates
I have this problem on PC
BigAl Best
You are the best. I was getting g ready to go postal
luke nackley
The only reason I liked this is cause the music but still
Lucky man
Any idea s about error ce 32955 4 ?? Please i need help
Ethan Suero
Thank goodness I work well
Kris
THANK YOU I DELETED SO MANY GAMES
Nathan Drake
F*cking system update
WickedGG
This video helped me out so many times
Poyzend
Anyone elses fornite not downloading?
Angel Vega
All the people who disliked are Xbox players
Trevion Heard
Thanks so much this really did help restart ur ps4 and then resume it and then pause it and then resume again and it works💜👌 thankd
Shafina B
Thx bud u just saved a ps4'z life ..... it was going to meet up with my friend louis vill slugger....
Brady G
Alia is so baddd
Fernando Deadpool
WOW THANK YOU SO MUCHHHHHHH!!!!!!!!!I CAN PLAY FORTNITE NOW
TheCheeseWizGamer
IT WORKS!!! :D YOU THE BEST!!!!!
Fly Flavius
Thank you! Helped a lot!
cobnar pops
Thank you so much, I have over 300 GB available and I was super confused
Steven Sfeir
bro i restarted it for like 5 times it aint workin
If_Isuckudotoo
I have no more space, and I deleted 3 apps 😭 and still won’t work
Guy Nader
thank u sow much man
Marquez Heath
Thank you bro
Anthony Levy
Good looks bro 💪🏾
فواز الفضلي
يلعنم الانترنت حقه