HOW TO GET STRETCHED RESOLUTION ON CONSOLE FORTNITE! PS4/XBOX STRETCHED RESOLUTION SETTINGS


Support a Creator : braniyt

Leave a "LIKE" 👍🏼 if you ENJOYED today's video! THANK YOU FOR THE SUPPORT AND IF YOU WANT TO SEE MORE , DROP A LIKE! "SUBSCRIBE" FOR MORE!

📲 !Stay Connected With Me! 📲
👻 Snapchat -
🎮 Twitch -
🎙 Discord -
🎟 USE CODE "brani" 10% OFF

🎶 INTRO/OUTRO MUSIC 🎶
Owner:

#itemshop #vbucksgiveaway #fortniteseason8
stretched resolution fortnite ps4
1 363 комментариев
Brani
Like if this helped! Subscribe for more tutorials!

Twitter : braniyt
Instagram : braniyt
Snapchat : brani1

👇🏻
TedZ YT
Only people who remember the drum gun can like this
MTK_ Alex
This is how many wins u will get in season 8
👇👇
Val.918
Everyone went straight to the comments😜
Aubrey Warren
Pubg or fortnite comment pubg like fortnite
CyclopsGaming
Lol how many times you said basically

1 like = 1 basically
Tradour
He’s still playing on native res bc you can’t see the feet 🤦‍♂️ it doesn’t work
ChronicFrost
pls do a tutorial how to get lobbys like you have







bot lobbys
goat sento
I've commented on the other video, but this is how you get stretched resolution : Go on your TV and find the option in which allows you to toggle through the different picture settings. After doing this fin one which says 4:3 or super live 2. These are both stretched resolution. 4:3 May not be stretched for you, so find the resolution which is the perfect fit for you. I'm not sure how to do it on monitor, but on your TV, the resolution might be different to mine, so toggle through and find whichever is best for our TV. Like so other people can see. Also drop u sub if ya like, im tryna grow
ッquiz
we asians get free strech resolution
OwnedByTheHulk PS4
Why do I feel dumber after watching this. Bro u dont know what your talking about!! Wow...
merc
is 1440 the best stretches res
Succy Succy
For me it doesn’t really even do anything lmao but thanks for telling me how to do it
Game corE
This doesnt make it stretch it just makes the field of view bigger
Eric Alvarez
Thought I was watching innocents from the intro
Bucket Squad
You still play on standard but u a god at building🤷🏻‍♂️
ExoticIQ
Brani can I 1v1 you please
Grifff
U really still play standard in season 8
Oh Yeah yeah
10 days = 5k subscribers
Congrats 🎊🎉🎈
ZeRK _EndzYT
Sir how many times r u gonna upload this vid
Fortnite Francesco
I'ma late to watch this but can you play the fortnite game to show further proof
Noob
Intro is : Goat By Lil Tjay ;)
CDC Apex
Bro I thought he said N word at 6:46.
Snipez Terror
I skipped through my notifications then I saw stretched res and I immediately went here to get stretched res😂😂
Tyler Barrett
This guy said console PS4 and Xbox
Aggelos Mpaltoumas
Thx now I'm ttv btw
Supra
That not stretched res, anyways nice vid, keep it up
IIREADII
You do realise that shrinking the display area only moves the UI more to the centre of the screen, it doesn’t give you a wider field of view
SCXRPIO —
Danm he said “ basically” more then 10 times 😂
SvG HaCKeR
I love how he still likes the comment.. Respect
Scrup Agario
Brani how I do it in tv?







👇👇 if agree
Shhena Karim
How many times will he say "basically"?
Devin Vega
Damn you really tried hard to drag this out for 10 mins
Gabe Abdala
Respect for being a standard player
iHit Snipes
He said Console Xbox And PS4😂😂
Dlite XC
Looking at comments RN😭😭
Omg Clamps
it’s kinda blurry how do you make it clear
Jack Fotoyup
*sprays and preys*

GET LAZERED BROOOOOO
John Paul Gibson
If you are on Xbox, just turn down the Xbox Safe Zone. Instant wide res😂 Thank me later.
MetallicWraith
This is how many wins you have in Fortnite.
👇👇
Crawfxrd
When you still play normal controls in season 8.
Angel Rosales
Hey said console Xbox and PS4 lol
JakeyGaming -_-
He has uploaded this 3 times already
judoleon
Can this on all monitors
I3ryson YT
Violets are red my but Is blue I got clickbaited how bout you?
21gaminggoldgod Chavez
Step #1 get a pc
Step #2 connect the pc to console
Andrew Cotten
console playes tryna be like pc smh
Ninjainsane
Brani I have the same monitor as the one you play ps4. Is there a way I can strech that monitor?
SAVAGE Land
It doesn't work
fosters_ 94
I'm italian,and watching this video i understood one important thing: do not use so often basically.
Chronelcs
Does anyone know how to get your renagade raider avatar
muhammad tarar
nice job on milking the vid to 10 mins and putting a million ads on a trash vid
NashCatchem
Bro. You don't have to say basically every 2 seconds lol
Skoopzy
bruh of couse its 10 mins long
Zane Jones
It works but my graphic go terrible on my tv
AdzOCE
How to play stretched on ps4



Buy a pc
QuitsEndyMion 86
He got two 10 minute vids on this topic
Dankerold
That’s not possible:/
It will just go back to native
seanezell56
I cant believe he playes on default settings
yFiJi
How did you make that intro
Oh yeah yeah
you take so long time to explaine... get to the point
Atlantis Matek Macres
How you have space in your name on psn

Edit: Thanks for the heart, plz answer!! 💩
KnG Soilder
My monitor has a option for stretched res but I don’t have the right monitor
Carlos Ocampo
ps4 is locked at 1080p 60fps undertsand that it is locked at 1080p, its capped. It can go down but not higher.
Crypticz-B
Problem, When you play other games. :P
Ghost
Subbed since 8k
Ar
Bruh I can only get squished res 😂
Daniel McCarthy
Rip to his skin
xXl EZ lXx
Xbox players don’t watch
Jordy Ramp
this vid is legit no facts just guessing and guessing. lmfao gtfo
yung blade
How to get stretched with a controller. Go on yo pc and put stretched and plug a controller in
Khris
Stretch res 59 frames great😂😂 just buy a budget pc smhhhhh
Solid Ero
Got to make it to 10 minutes to get ad revenue
Jordan Chicken
OwuwuwuweuwueintuueueOBNUBM OSAS
Erin Blake
He said that he would do Xbox
Akeem Louis
He did this so wrong go in the output resolution had put it to 1080 an it will be stretched
Charbel-Fred Mansour
Why did u make this vid 3 times now
john aviles
No help but ok
Seiging Ace
Cough
Not true :)
Sebastian Johnston
I love some nice severed click bait
MyNaMeIzZay_ YT
Nice dude!

Edit: thanks for hearting my comment!
Fortnite Hecking_z
This ps4 one is lame it’s just the regular settings
AyZx ThisIsTrooper
I have ps4 pro😢😢 i dont goes
Random FortniteStreams
It just shrinks your screen it doesn't stretch
Iamthebest Gaming
Ad blocked stretched vid :/
DTO XLAMPZ
4th because of lag 😊🔥
Robin Lop
I think you coul'd maked the video like 4:40 long
Bilpam Jok
I have a monitor so before I unplugged it from my pc I changed the graphic settings and now I have stretch led resolution on ps4
Nonebu aw
That’s not stretch resolution buddy, barely makes a difference on PS4
Niksey 2x
Did he say. Console, Xbox, and ps4
nicolewest0925
What resolution 1080 or 720 or 480?
Ne4n
You can do it on Xbox but graphics suck
OG GOAT
Thank you soo much
Sanctummz
I wanna See some useful comments and what Happens? "Only People who remember the drum gun can Like" "If You Like you're an og". Honestly. Stop
Trenton Williams
Do u have to have a monitor
BigBrudaBrody YT
Would getting a 1080p 144 hertz gaming monitor make the graphics better??
Shadow Osama
i mean he’s stretching the video
KozmicGaming
You go to video output setting and it says res
xSlothyy
Omg your such a bot
BhAk PHOENIX_ 521
Roses at red
Violets are blue
I just got clickbaited
And so did you!!